sâmbătă, 3 mai 2014

Se poate muri si de altceva

             Da, se poate muri si de altceva decat de diabet .
          Astazi era sa ma intoxic cu gaze. Am pus laptele la fiert pe aragaz si m-am dus sa lucrez ceva cu certitudinea ca nu voi uita de lapte. Dar, peste o ora? nu stiu, simt miros dulce de lapte. Am sarit ca arsa. M-am dus direct la bucatarie. Inca de pe hol mirosea puternic a gaze pentru ca ochiul s-a stins cand a dat laptele in foc. Bine ca erau geamurile deschise si curent pe hol.
        A durat ceva pana mi-a trecut panica. Clar ma las de sportul acesta. Chiar daca nu am timp trebuie sa stau langa lapte cand e pe foc. Clar.
        Baietii, tati si copilul erau in parc asa ca nu au fost expusi.
         Astazi am avut glicemii mai bune ca ieri. Am marit iar bazala la 11u. Nu stiu ce am avut ultimele doua zile ca glicemiile au ramas fixate pe 170 in medie cu cativa 75. Clar ceva oboseala si dezhidratarea dupa niste hamsii cumplit de sarate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu