miercuri, 21 mai 2014

Se duce plasturele

              Si astazi dimineata au fost de acord glucometrul si Dex, 114 parca. Insa adezivul lui Dex a inceput sa se duca, de fapt Skin Tac-ul... Cred ca eu sunt de vina ca intr-o zi, in prima saptamana am agatat senzorul cu un tricou in timp ce ma schimbam. De atunci am grija si mi-am format o tehnica speciala de a da jos tricoul fara sa agat. Imi scot intai mana libera si capul si apoi cu grija trag tricoul peste mana cu senzor.
           Am incercat sa curat cu alcool etilic pielea si sa aplic din nou Skin Tac , insa cred ca trebuie totusi alcool izopropilic pentru a curata corect locul. Ori leucoplastul lui Dex nu mai vrea sa adere fiind deja incarcat cu vechiul Skin Tac.
           Am pus pe partea dezlipita un leucoplast Pharmadoct caruia i-am tuns partea cu tifon. Am schimbat si a doua oara leucoplastul pentru ca nu tine mai mult de o zi...
           Am comandat de pe net niste plasturi pentru IV, pentru canule care pot sa stea pe piele pana la 30 zile fara sa irite, ceea ce presupune ca vor sta lipiti. Sa vedem insa daca forma lor, caci au si un mic corp absorbant se va preta job-ului pe care il au de facut.
            Ochisem si unul Mefix, in Timisoara , insa din ce am mai citit pe forumuri e similar adezivului de la Dexcom , deci nu tine prea mult.
            Sper sa remediez cumva problema pentru ca senzorul inca se mai tine de treaba. Am emotii sa nu il agat noaptea.
            Azi nu am mai pozat Dexul pentru ca am avut de rezolvat problema tricicletei: un carucior sport Chicco . Asa ca m-am bucurat de prima mea plimbare, singura cu bebe mare, fara teama de hipoglicemie , desi aveam 82 pe Dex. 
           Cred ca ajunge cu ciuguleala pe post de mese, deja am dureri de cap si ameteli... Ce-i drept glicemiile au fost minunate , dar am nevoie si de ceva forta de munca...
           Azi am avut glicemii cam in zig zag cu cateva varfuri peste tinta superioara. Acum iar o iau in sus. Este 121  cu o sageata oblica ascendenta.
    

Un comentariu:

  1. Odata dezlipit daca aplicii inca odata skin tac nu ajuta la nimic. Nu mai face aderenta. O tehnica similara avem si noi la dezbracat :)

    RăspundețiȘtergere