marți, 13 mai 2014

Cu Dexcom

               De vinerea trecuta, de 4 zile adica, port senzor de glicemie. Este o experienta foarte placuta, pentru ca intr-adevar usureaza mult viata cu diabet. Este ca si cum ai avea in colaborator de incredere in gestionarea diabetului propriu. Diabetul are o pondere mult, mult mai mica in viata mea. Testarea deasa nu era usoara. O grija permanenta  care acum s-a ridicat de la mine.
              In continuare fiecare zi ramane unica , cu provocarile si pataniile sale, mai mult sau mai putin amuzante.
              Ieri am fost in Dragonul Rosu sa cautam tricicleta. Tot drumul la dus Dex arata 82 astfel ca am intrat la banuieli a ramas intepenit. Asa ca pana la urma am testat: 83. Am fost coplesita si fara cuvinte...De Dex ca e la fel cu glucometrul, de glucometru ca e la fel cu Dex(Sd Check Gold), de glicemie ca a fost atat de stabila pe o valoare simpatica.  
                Nu imi place Dexcom Studio, in care se incarca citirile de pe Dexcom. Mi l-as fi dorit sa fie cu totul altfel...este groaznic din punctul meu de vedere...Este totusi util pentru ca poti afla statistici, medii etc.
                De cand sunt cu senzor mi-e mai greu sa retin momentul cand am facut insulina, atunci cand fac corectii sau nu respect ora de masa. Pentru ca inainte ma uitam pe glucometru  si vedeam ora la care am testat, implicit am facut insulina. Dar acest impediment nu e legat de Dexcom.
                  Minusuri nu gasesc prea multe deocamdata dar i-as mai dori cateva plusuri...Dar merge si asa :-)
                   Dupa ce il voi folosi un timp voi incerca sa ii fac un rewiev.
                
                

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu