vineri, 23 mai 2014

A treia sesiune a primului senzor

               Dimineata la trezire valorile au fost foarte apropiate, 5mg/dl  diferenta intre glucometru si Dex.




             La un moment dat astazi pe Dexcom nu era nici o sageata, cred ca nu se putea dumiri in ce directie o ia glicemia. Parca, dar nu sunt sigura, au fost si niste citiri cu valori apropiate, cand mai mici cand mai mari, inainte de aceasta.




          Pana la urma a aparut sageata orizontala.



             Poza sta in cap :-)  . Am pus plasturele pe care l-am cumparat astazi peste vechiul plasture, dupa ce in chinuri grele am indepartat plasturele de dus, care m-a epilat dureros fir cu fir lasand in urma o piele chinuita. De abia am asteptat sa scap de el caci ma manca pielea si se incretise pe sub plasture. Se simte minunat noul plasture, este ca in prima zi. Are textura precum plasturele senzorului. Ce-i drept nu arata prea bine rezultatul ... 




       Am schimbat senzorul, pardon, i-am dat stop senzor, start senzor. Si dupa doua ore de asteptare a inceput a treia sesiune a primului meu senzor. 15 mg/dl diferenta fata de glucometru. Oricum sunt ceva mai atenta de data aceasta ca sa nu am surprize. Mi-am facut obicei sa calibrez dimineata la trezire ca sa vad cum se impaca cei doi, Dex si glucometrul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu