sâmbătă, 17 mai 2014

O zi cu glicemii incredibile. Victorie cu mamaliga





         De dimineata glicemiile au fost bune. Am mancat un sandwich cu 60g paine de casa ,unt si branza de capra Romfulda. Dupa o ora am mancat o portocala de 20CH. Am facut  11 u Lantus. La pranz am mancat 260g  mamaliga cu lactate: smantana, ou de tara si branza de capra. Am facut o parte de insulina inainte de masa 2,5 u . Apoi am mai facut 1u dupa o ora si inca 1u dupa doua ore. mamaliga pare sa aiba mult mai multi Ch decat  i se da.
           Glicemia a stat pe 85-95 liniar, sageata orizontala mereu. Nu imi venea sa cred. Si asa a stat pana la masa de seara de la ora 21. Am mancat dintr-o prajitura,  20CH cred, am facut 1u insulina. M-am ocupat de bebe mare si apoi am hotarat sa mananc niste ciorba de fasole la care am renuntat la jumatate si mi-am facut lapte de capra cu ciocolata, 300ml-40CH. 2u inainte de masa. Dupa jumatate de cana am vazut ca urca glicemia pe Dex:

    
    si m-am oprit, ca ar fi ajuns la 200... Dupa un timp s-a stabilizat:





Si apoi a inceput sa scada foarte usor. Am decis sa termin cana de lapte cu cioco.






Si bine am facut ca a urmat sa scada.. Stiam ca vine varful de actiune al rapidei:
 Dar iata ca intra glucidele din cana de lapte terminata si glicemia se stabilizeaza:

 Parca ar fi un meci, nu-i asa?


Iata si ziua de azi per ansamblu, de la pranz incolo. nu imi place graficul pe toata ziua ca e prea inghesuit , pe 10 ore e mai bine:
Acum e trecut de miezul noptii si e  107 stabil.
 Mi-as dori sa fie asa in fiecare zi. A fost un sentiment minunat...Si victorie in problema mamaligii, iupiiii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu