joi, 22 mai 2014

Hiperglicemii si hipoglicemie.Verificare Dex

             Astazi am dormit un somn duuuulce dulce dupa ora 16, prin care cred ca am declansat hormonii de crestere. Nu prea imi pare rau pentru ca ma simteam foarte obosita dupa ziua de ieri . Oricum am facut  3-4corectii de genul la picior de lemn, adica nu se clintea nimic ... La pranz nu am mancat cine stie ce bomba, da, chiar nu ma simt vinovata cu ceva. Sa fie acea biata patratica de ciocolata neagra? In cele din urma am mancat o ciorba la ora 22 si am facut corectie si insulina aferenta mesei. Am fost mai generoasa , am facut 3,5 u, ca poate poate scap de hiperglicemie. Ma asteptam si la varianta cu hipo. In cele din urma a scazut glicemia. Si cand am vazut 83 in picaj simplu am zis sa verific cum se descurca Dex in aceasta situatie. Surpriza..placuta. Am luat desigur glucoza.



               Dupa cateva minute Dex arata ca s-a mai amelioarat situatia, sageata devenind oblica. Il verific cu glucometrul:



         Nu-i rau... Il verific din nou sa vad daca se mentine in tandem cu glucometrul dupa alte cateva minute:



   Cred ca Dex si glucometrul au facut schimb de jucarii, au schimbat 70 cu 76.




         Pentru ca glicemia se mentine mititica verific din nou si rezultatul este mai mult decat multumitor. Mentionez ca este a 13-a zi a primului senzor.  



           Situatia este stabila .







              Am protejat senzorul cu un leucoplast pentru dus luat de la Lidl. Si am facut dus, ca altfel imi intra apa pe dedesubt. Trebuia sa pun aceata imagine prima, pentru ca dusul l-am facut cand glicemia era 200.
        Nu arata prea bine. Este pus de ieri pentru ca mi-era frica sa agat si sa cada senzorul in timpul noptii. Mai rabd pana maine poate merge leucoplastul care imi vine prin curier. Maine e vremea de restart senzor. Sunt deja 14 zile cu Dex?!...
        Este ora 1:13 noaptea si glicemia este 100 stabil dupa o zi destul de furtunoasa  dupa minunatele zile cu glicemii perfecte, la care simt ca nu am avut prea multa contributie. Au fost un dar. 
        Ma astept sa scada glicemia in timpul noptii pentru ca am rapida facuta foarte tarziu, dar ma bazez pe Dex sa ma anunte. Setez alarma pe attentive.
        Dupa verificare de azi sint muyltumita si de Sd Check Gold, nu poate fi decat un glucometru bun, si cand te gandesti ca 50 de teste au costat doar 43 de lei ultima oara...

3 comentarii:

  1. si Aidei ii cresc glicemiile dupa ora 16.30. Zilnic. Iar eu din pacate ajung de le job la ora 18.... Bine... noi facem Lantusul seara si probabil ca la aceasta ora este pe duca... Asta ar fi o explicatie... Alta , zice doamna doctor ca, pe linga notiunea de fenomen de zori , mai nou a aparut si cea de fenomen de amiaza...

    RăspundețiȘtergere
  2. poti,te rog ,sa imi spui de unde cumperi tu testele?ai cumva un site de unde cumperi testele respective?noi suntem de la Tg-jiu,avem doar sase anisori si ne intereseaza sa gasim teste mai accesibile,folosim foarte multe, iar cele mai ieftine teste le gasim la 65ron!multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am raspuns acum cateva zile , insa spre surprinderea mea nu apare nimic. Asa ca imi cer scuze si scriu din nou: testele le-am luat ultima oara de la farmacia on line Farmablu care le avea in acel moment la un pret de genul 43 lei/50 teste, transport gratuit la 300 lei,zilele trecute erau 55. Am observat ca din cand in cand fac reduceri mari la anumite produse.I-am gasit cand cautam disperata o alta sursa de teste sau chiar alt model atunci cand pe site-ul Romedical aparea ca s-au scumpit la 68 lei dupa ce multa vreme le luasem cu 50-55. Cineva mi-a zis totusi ca le-a luat cu 50 si dupa aceasta scumpire. merita intrebat, telefonul este pe site, in josul paginii. Transport gratuit de la 150 lei in sus. Este si kit, glucometru gratuit si doua cutii teste. Dupa parerea mea ar fi de evitat Code free, am observat da erori de 30mg/dl. Aveam glicemia 36, vedeam negru si el imi arata 60. Cu Sd check Gold nu am avut pana acum nici cea mai mica problema. Il recomand cu caldura. Glicemii bune!

      Ștergere