vineri, 16 mai 2014

Primele poze cu Dex

 Astazi dimineata, la trezire, Dex si glucometrul chit pe chit, a saptea zi a primului senzor. A fost o noapte cu hipoglicemii  de 55, pentru ca am marit zilele trecute doza de Lantus (schimbari hormonale, o data pe luna..) si nu a mai fost cazul. Azi am scazut in concluzie una dintre cele 2u adaugate. Asa ca am simtit cat de bine e sa ai Dexcom. Beeep, luam glucoza. adormeam, beeep iar luam s.a. m.d.




                Ziua de ieri. In tinte dupa o noapte cu hiperglicemie 200:
 ptr ca am mancat paine cu icre la ora 10 noaptea....Recunosc ca nu l-am mai luat in seama pe Dex dupa primele beepuri pentru ca mi-am facut corectii si dimineata am venit bine ca in imagine.





       Dupa primul (re)start sensor. Era si pacat sa il scot la cat de precis era dimineata. Sper sa fie si urmatorii senzori atat de precisi ca acesta. Inca din primele ore de viata a dat valori bune. In prima zi a fost doar cu 20 mg/dl diferenta cu glucometrul sau si chit pe chit.
       O mare curiozitate, trebuie sa incerc din nou: Am baut o cana de lapte 300ml cu multa ciocolata granulata in el, la ora 22. Insulina inainte, 2 u. Si nu a bubuit nici o glicemie. Oare granulele de cioco respective modereaza absorbtia carbohidratilor respectivi? Acum am 117 mg/dl stabil. Sau faptul ca l-am purtat in brate pe baietel o ora  prin magazin... Bis ciocolata cu lapte.Sa vedem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu