duminică, 25 mai 2014

Ieri si astazi, 25 mai


                         O fotografie rasturnata a momentului in care mi-am gasit si eu cand sa fiu out of range...pe un hipo . Mi-am cam facut obicei sa ies din raza de actiune.





        24 mai. E vremea pentru o noapte de hiper.


  .

              Ieri am avut hiperglicemie toata noaptea pana la ora 4 am, reteta: o durere de cap care a inceput la pranz si o bucata de hering marinat si paine, mancat cu pofta, seara, de mi-a fost greata pana m-am culcat. Cu cele doua stari descrise am facut curatenie in casa pana la miezul noptii. Facut 2-3 corectii aparent fara efect, si beeep- beeep ta-dam toata noaptea, asa ca m-am trezit chiauna dimineata, dar bucuroasa ca am revenit la normalitate cu glicemiile. 




             Nu stiu sa rastorn imaginile...25 mai. Ceva hipoglicemii datorate mersului prin soare, ne-am plimbat prin parc in toiul amiezii si papat glucoza multa. Pare sa fi scazut necesarul de bazala atunci. Am mai pus de o hiperglicemie nocturna cu o cana de lapte cu ciocolata bauta tarziu, in lipsa de altceva de ale gurii. Am facut corectie si acum este bine:
     Sunt 98 stabil acum , ma astept sa mai scada. Masa de seara a fost prea sumara.
      Ar fi cazul sa imi pun ordine in orele de masa, daca nu vreau sa stric glicemiile de noapte.
     Sunt tare curioasa cum mai stau glicata, dar am motive care ma impiedica sa nu o fac chiar acum...

Un comentariu:

  1. Salut! Sunt Alexandra, de la intalnirea de sambata. Multumesc pentru plasturele adeziv, din pacate abia acasa mi-am dat seama ca ar fi trebuit sa-l si platesc :-s
    Pana la urma, eu am dat comanda de adezivul folosit de cei pe care-i mai citesc eu de prin America, iata si linkul: www.ebay.com/itm/Smith-Nephew-Opsite-Flexifix-66000041-4-in-x-10-9-yd-/121346190963?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1c40cbee73


    Acum sa si ajunga in vreo 3 saptamani :-) Mie plasturele de la tine nu mi-a tinut decat doua zile si m-am gandit sa incerc direct cu asta, stiu ca e foarte laudat si o rola dintr-aia iti ajunge pe vecie.
    Inca o data, multumesc mult pentru ajutor :-)

    RăspundețiȘtergere