duminică, 4 mai 2014

Lo

          Lo de la low, sau mai bine zis very low, exremelly low. Lo apare pe ecranul glucometrului atunci cand glicemia este mai mica de 20 mg/dl sau la cat e setat glucometrul sa arate asa ceva.  Am citit acest infricosator mesaj de doua ori in viata mea cu diabet.
      O data in ziua externarii din spital cand mi-am testat glicemia in timp ce imi asteptam stinghera pe un scaun dintr-un alt salon, dupa ce aproape ca fusesem data afara din rezerva in care statusem cateva zile, pentru a face loc noilor veniti. Si citesc Lo. Stiam ce inseamna. I-am aratat unei asistente care s-a uitat indiferenta, parca nepricepand ce vreau sa ii arat, ca si cum ii arat o prostie tehnica. Am testat din nou si era ceva de genul 85. Nici nu am apucat sa ma sperii, doar eram inca in spital:).
      Astazi ma chinuiam sa il linistesc pe copilasul meu care facea una dintre crizele de isterie specifica varstelor mici si care urla cumplit tavalit pe jos la picioarele mele . Iar eu meditam la ce metoda as putea sa aplic ca sa il calmez si sa nu ii creez traume psihologice dar nici sa il razgai. Si m-am testat ca nu o mai facusem de mult . Lo!!! Am sarit in sus cu inima pana in gat, panicata si de hipofobia revenita in putere. Ma duc la sot si strig sufocandu-ma: Lo! da glucoza!El: unde e? Ma duc si ma asez si testez din nou: 85. Pffff, ce sperietura. Probabil ca am pus aiurea picatura de sange , probabil deasupra ferestrei aferente si nu s-a absorbit decat prea putin din putinul sange necesar. 
         I-am cerut scuze sotului si am continuat munca de calmare a copilului .
         Ei bine, in caz de Lo, mai testati odata si luati multa multa glucoza sau zahar , daca chiar e Lo, mai bine o hiperglicemie decat ...(dupa cat timp vine salvarea?)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu