marți, 27 mai 2014

27 mai

             11 u Lantus cu vanataia aferenta de cand il fac in picior.                 Astazi dimineata, a 18-a zi a primului senzor, 6 mg/dl diferenta intre glucometru si Dex. Glicemiile de astazi au fost minunate. La pranz am mancat mamaliga 280g si ciuperci-ghebe facute cu sos de rosii. Le-am socotit 50 CH, am facut 3 u insulina, inainte?. 83 glicemia la doua ore dupa masa, pe Dex desigur. Nu mai testez ca inainte, nici pe departe. In medie de 3 ori pe zi, chiar si de doua ori.
              La masa de seara , pe care am luat-o iarasi foarte tarziu, am mancat cartofi noi, 250 g cu garnitura din ciupercile de la pranz si usturoi verde integral, pasat cu ulei de floarea soarelui. La fel de bine glicemia. 3 u ca pentru 60 CH, pentru ca am mai mancat fructe, a mai fost si sosul de rosii din ciuperci.
              Dupa pranz am iesit la plimbare, de fapt la piata, singura cu copilul, ceea ce este un lux, pe care mi-l pot permite cu Dex,. Am stat pe 80-90 fara stres. Am mancat din cand in cand cate un sticks, si acasa am ajuns intr-un final cu 70 in scadere, dupa ce am impins la caruciorul plin cu de toate de la piata.
            Am tratat situatia cu capsuni si cirese. Rasfat. Dupa care la ceva timp a inceput sa urce glicemia perpendicular, dar din fericire s-a oprit pe la 140 , nu mai stiu. Am facut si corectie- injectie, 1,5 u.
           Plasturele se tine inca bine, de fapt ansamblul de plasturi. De acuratete sunt inca foarte multumita. Se pare ca focusez acum mai mult pe acuratetea lui Dex decat pe diabet.:-)
           Nu gasesc aparatul de fotografiat, culmea. Ca sa postez si cele 2-3 poze de azi. Le voi atasa ulterior. Nu stiu unde l-am pus dupa ce am fotografiat puiul care adormise...pe jos.
           Ma sperie faptul ca stresul se aduna amenintator in jurul meu sau mi-l fac singura prin faptul ca nu pot grabi lucrurile intr-o anumita situatie in care trebuie sa fiu punctuala.
           Inca visez la o glicata (analiza in sine) pe care momentan nu mi-o pot permite. Mi-ar fi placut sa stiu cat aveam inainte de Dexcom. Dar pentru ca Dex mi-a papat momentan banii ma bucur de avantajele pe care mi le aduce si aman glicata.
            Cred ca imi voi muta centrul de interes in ce priveste cumparaturile de alimente catre piata. Mai multe cruditati  nu ar face rau...Incepe sezonul fructelor delicioase , ura. Atentie la excese...
             Am observat ca oboseala accentuata data de insuficient somn de noapte imi creste bazala cu cel putin o unitate.
             Ne dorim un copil si asteptam cu nerabdare momentul cand se va concretiza acest vis. Stim ca ne complicam viata, glumesc. Da, stiu. Sanatosi sa fie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu