marți, 20 mai 2014

Am spart graficul

        Astazi m-am tot plimbat prin casa fiind singura cu copilul si am tot iesit out of range asa ca graficul meu a fost cam stirb, cea mai mare gaura fiind de 36 de minute....
        In afara de aceasta am mai spart de doua ori si tinta superioara fixata pe Dex cu niste glicemii mai mari, 189 fiind cea mai mare.
        In medie astazi am stat pe 134 si am fost mediocra cam la tot ce am avut astazi de facut.
         Dimineata, a 12-a zi a primului senzor glicemia era 82 pe glucometru si 83 pe Dex, minunat nu? Pot avea incredere in continuare. L-am prins intamplator cu un 15 mg/dl diferenta , dar uneori si glucometrul da astfel de diferente la citiri diferite.
         Acum e 23:18 si am 79 in scadere lina, am baut deja sirop de macese cu apa minerala si astept .
         Imi trebuie urgent o reteta de scos stresul, pentru ca ma asalteaza din nou ...Copilasul ma simte ca sunt agitata si imi tine isonul . Calm, calm, e mai bine asa...
         Pana si gasirea unei trotinete pare a fi o problema zilele acestea. Vrem ceva anume, in care sa poata atipi la nevoie. Am ochit ceva dar nu mai e in stoc.
        Ieri am colindat jumatate de oras din dorinta de a intra intr-un magazin plin de triciclete pe care sa le probam. Ei, si mi s-a facut foame la un moment dat si am mancat junk food...Am luat un baton cu crenvursti, in ideea ca sa intre mai lent. Si de pofta. Am uitat ca e plin de amidon mezelul respectiv. Dar a fost plin nu gluma, pentru ca m-a tinut pe glicemii maricele mai multe ore in sir, mai ales ca am facut insulina doar pentru partea de paine a batonului de 120 g,  adica ptr vreo 50 g coca, 2,5 u Novo. M-am lecuit de astfel de pofte, sper.
           Acum e 86 cu sageata orizontala. Sunt obosita si nu mi-as dori decat sa ma trezesc mai plina de putere maine sa o iau cu calm de la capat. 
    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu