luni, 26 mai 2014

Cu ochii pe Dex


      A mai trecut o zi cu Dexcom. Dimineata diferenta era de 10mg/dl.  Sunt atenta sa nu imi dea erori, dar  nu vreau sa fac din aceasta un stres. Am mai testat in unele momente pe glucometru ca sa vad cum merg lucrurile. la un moment dat aveam 156 pe Dex si 183 pe glucometru. De aceea am testat iar mai tarziu si a fost bine:

 Nu pot fi decat multumita. Am mai verificat si mai tarziu:
           De acum nu voi mai testa decat cand mi se pare suspect ceva. Sunt foarte multumita de Dexcom si sper ca in continuare lucrurile sa mearga la fel de bine. A fost a 17 -a zi a primului senzor. Plasturele I.V. sta inca bine .




          Aceasta a fost ziua de astazi. Cu o hiperglicemie cu cereale simple si iaurt, putina fructoza si putina ciocolata granulata, desi nu ar fi fost cazul. As da vina mai mult pe oboseala acumulata.
       Ca o curiozitate , nu stiu deloc de ce, de cate ori gust numai din ciocolata de menaj de la Lidl capat hiperglicemii destul de rebele. E doar o coincidenta sau imi dauneaza, dar de ce? Nu am mancat decat un patratel...
       Planuiesc sa scriu o postare rewiev la Dexcom, primele impresii. Dar iarasi mi se inchid ochii de somn. Si inca una despre alt subiect, raman in cap pana prind ragaz.
        A fost o perioada cu glicemii bune, la care nu am merit. Asa au fost. Si sper sa nu se termine. Si ceea ce este cel mai interesant este ca ma simt ca si cum nu as avea diabet. Este tare comfortabil cu valori normale ale glicemiei. Doar ca nu prea am mancat in perioada aceasta. Dar nici nu am slabit. Poate atat imi trebuie, dupa mai bine de doi ani de mancat barbateste.
        Ma duc la culcare. 98 stabil. Am tratat 78-ul cu cateva cirese si 5 CH biscuite. Sa nu scada glicemia pana dimineata.
         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu