joi, 24 aprilie 2014

Glicemii bune

        Ma bucur de mai bine de o saptamana de glicemii bune. Media pe 7 zile ...114. Nu pot fi decat incantata. Fara hipoglicemii. Necesarul de Lantus a scazut la 9 unitati de la 12 cat ajunsese... M-am mutat in sfarsit cu Lantusul la picior, mi-am facut curaj. Oare se tabacise locul si nu mai absorbea bine insulina?
      Mananc din toate cate un pic si cat am dispozitie. Daca nu simt nevoia de carbohidrati nu-i mananc pe toti. Ca un om sanatos care se pune la masa si mananca cat pofteste, nu impus. Problema e ca mananc cam putin sau poate asa e normal dat fiind ca nu mai alaptez. 
      Analizele de sange au iesit perfecte. Colesterolul mi se pare cam mare dar cred ca se datoreaza celor trei saptamani de hiperglicemii .Glucometrele au trecut si ele cu brio proba laboratorului incadrandu-se exact in 5 % diferenta, datorata sangelui capilar folosit la testarea din deget.
      Doar ca m-am simtit foarte foarte rau, de nedescris. Cred ca a fost contrastul glicemic fata de acele trei saptamani de pomina. E ca atunci cand ai hipertensiune si scazi la o valoare mult mai mica.
     In curand se va produce o schimbare majora in gestionarea diabetului meu...Surpriza, mai ales degetele mele sunt bucuroase. Ghici ce e...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu