miercuri, 16 aprilie 2014

Alandala

          Trec printr-o perioada cand manac alandala, adica nu prea mananc, ciugulesc. Nu am pofta , dar mai ales simt nevoia sa mananc cat mai putin. Dupa doi ani de mancat pentru copil am simtit nevoia sa nu manac prea mult. Imi simteam organismul imbacsit pur si simplu.
        Acum simt ca s-a rezolvat problema cu pretul ca mi-e rau de foame, trebuie sa incep sa manac sanatos, la timp, cat trebuie. Ajunge cu ciuguleala si cu orele alandala. 
      Glicemiile au fost destul de bune. Necesarul de Lantus se mentine pe 11, bine ca nu mai e 12. Nici nu stiu, il tin sub observatie. Se pare ca va trebui sa fac doua injectii de Lantus, una seara. Nu ma mai acopera bine spre ziua. Mai vedem. In acelasi timp 11 e prea mult spre pranz, la ora 11 am tendinta spre hipo, si iau 20CH. Ar fi ceva de genul, 10 u dim, 2 seara...Hmmm, studiez glicemiile.  Dar pentru ca nu mi-am respectat orele de masa si dieta nu pot face modificarile acestea. Voi incepe cu restabilirea ordinii in program.
          Astept sa imi vina comanda de teste maine, la limita sa raman fara. Am descoperit o farmacie cu superpreturi la teste: farmablu, online. Le-am luat pe ale mele cu 43,99 lei. Sau in fine, maine. Vad ca preturile variaza. Acum sunt 52 lei...
         Un link interesant: peptidul c are un rol important in prevenirea si tratarea complicatiilor diabetului
              Si inca ceva, o mai fi valabil? pompa de insulina de la stat

           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu