miercuri, 2 aprilie 2014

La control. Fara teste la drum

       A venit vremea sa merg la controlul de trei luni, adica m-am dus sa iau  reteta de insulina, teste. M-am grabit sa  ajung pentru ca ramaneam fara teste si eram in pana de bani. 
        Am plecat de acasa cu trei teste pentru ca am omis sa verific... Afara batea un vant rece, numai bun pentru scazut glicemia la frigurosi. Asa ca dupa cateva minute de mers glicemia era deja micuta, am testat: 63.Am mancat bombonele de glucoza, 6 de 2,7 g. Am mai testat odata cand am ajuns la spital si era 70 parca si inca odata cand am iesit, 120.  Am luat glucoza in ambele momente. Cand am ajuns aproape de casa, dupa ce am mers pe jos de la spital , am simtit ca e mica, nu gluma. Am luat cateva bombonele, si am inrat linistita intr-un magazin sa iau scutece pentru copil. Inauntru mi s-a facut rau, nu gluma. Mi se infundasera si urechile. Am mai luat glucoza si am sperat ca e de ajuns, au fost cam 8 bombonele. 
               Acasa cand am testat era doar 130, ceea ce inseamna ca am avut de a face cu o hipoglicemie de cel putin 50mg/dl.  Sunt si cu Lantusul marit cu 2u, momentan asa imi merge bine, dar risc hipo daca voi reveni cumva la necesarul de 10u.
              Pana la urma sotul meu a glumit zicand ca ii fac pofta ca mananc bombonelele acelea si mi-a cerut sa vada cum sunt. 
               Le-am luat din Auchan, 80g cu 1,8 lei,de la raionul de bio, dieta, fitness. Sunt cam gretoase in cantitati mari cum am luat azi. M-am intors acasa doar cu o bombonica in punga.
                Ma duc la culcare ca trebuie sa merg la capatul lumii sa fac analize decontate  de Opsnaj. Si trebuie sa fiu devreme acolo. E ultima zi de valabilitate a trimiterii.
                 M-am hotarat sa nu pastrez glucometrul cu probleme, zic eu, poate numai daca comparat cu  analiza din vena va fi mai bun decat celelalte glucometre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu