sâmbătă, 5 octombrie 2013

5 octombrie-Sarmale toata ziua

               Astazi am mancat aceleasi mancaruri si la pranz si seara, doar ca acum a fost o cana de lapte in plus, in locul cantitatii corespunzatoare de paine. Glicemiile au fost foarte proaste dupa masa de pranz , in jur de 225, pana la masa de seara cand dupa a treia corectie pe un 196 am ajuns cu 104, la ora 20. 
           Am tinut cont ca mai am insulina la bord, am scazut o jumatate de unitate din doza de seara, am facut 3,5u pentru 80CH si am injectat la jumatatea mesei pentru ca am mancat sarmale cu paine si mai aveam insulina activa. 
            La 80 minute de la injectie aveam 116 si am preconizat o hipoglicemie majora. I-am mai dat ragaz 10 minute si am testat din nou: 80. Atunci am luat zahar , cam 30CH si am avut 75 dupa 20min. Acum am 95, este ora 23 si m-ar tenta o corectie dar nu o fac pana nu vad hiperglicemie pe glucometru.
              In mod sigur voi avea o hiperglicemie serioasa pentru ca sarmalele vor ajunge impreuna cu carbohidratii din paine sa imi creasca glicemia dupa miezul noptii...La 5 ore de la masa.
           Mai testez la miezul noptii. Maine trebuie sa ma scol dis-de -dimineata si ar trebui sa ma odihnesc.

         ***
       00:25 181 Astept pana la ora 1am si aplic corectie. Pic de somn.Daca ma culc nu ma trezesc atunci.

          ***
     PS:  2am    201 Aplic corectie 1u si ma culc.
     La ora 4:40 ma trezeste un cutremur de 1-2 secunde de 5 grade Richter. Glicemia 123, aplic o corectie de 1u si ma culc linistita la loc de parca asta asteptam, sa treaca si cutremurul.
     Dimineata am avut 78.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu