luni, 28 octombrie 2013

S-a stricat glucometrul. Chiftele de porc

                      De cateva zile glucometrul meu arata cu totul alte ore si data diferita, astfel ca nu am mai putut sa transcriu pe blog datele. Asa ca l-am schimbat cu alt glucometru din dotare. Anul trecut am avut parte de o invazie de glucometre. Am tot gasit oferte cu glucometrul gratuit. Dar nu aceasta m-a tentat cat faptul ca testele aveau pretul bun.
               In primul an am avut doar un glucometru, Accu-Chek cu care mi-am tabacit bine degetele pentru ca vrea mult sange. Si buzunarele pentru ca are teste mai scumpe. 
               Dupa aceea m-au invadat in fel si chip tot felul de glucometre no-name sau nu. Unele mai bune altele hmmm...
               Este posibil ca bebe sa fi mesterit ceva, cred ca s-a asezat pe el sau l-a trantit. Bine ca mai am altele.
               Zielele acestea am avut glicemii mixte, bune si rele. Un control nu prea bun. Nu prea am fost in bani sa gatesc ce trebuie si am facut tot felul de combinatii aiurite. 
               Am mai avut si o dimineata cu Lantus in sange, adica a intrat putin intr-un vas. Nu a fost insa un episod asa de grav ca altadata. A intrat cam 1u ,probabil. Am luat cam 30CH si am facut rapida de dimineata dupa remedierea hipoglicemiei.
                Acum am avut aproape 200 si am facut corectie 1u pentru ca are varful dupa miezul noptii. Mi-ar mai fi trebuit un sfert de unitate dar nu am cum. Decat sa mananc 10CH si sa fac 1,5u. Dar am lasat asa.
               La pranz am mancat lapte batut, de tara  20CHsi chiftele de porc cu 20CH piure de cartofi. Nu am mai putut manca ceilalti 20CH de piure. Am facut insulina doar pentru o mica corectie si pentru lapte.
               Pentru cartofii cu chiftele stiam ca vor intra foarte tarziu si nu am facut insulina. Intr-adevar ca o adevarata carne de porc s-a digerat fix in sase ore cu tot cu glucidele din cartofi si mi-a crescut glicemia cu 70. Asa trosc, la 6 ore dupa. Astfel o glicemie de 130 a devnit dintr-odata 200. Exact  inainte de masa de seara. Am facut corectie si insulina de masa, dar cu prea multa indulgenta astfel ca adineaori aveam 200...Mai trebuiau 0,5u.
               
                 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu