luni, 30 decembrie 2013

Vine Anul Nou

                 Inceperea unui nou an a fost totdeauna un prilej minunat de a incepe proiecte noi si de a reimprospata fortele pentru proiecte vechi. Pentru ca anul care tocmai se incheie nu a fost foarte stralucit pentru mine in ce priveste controlul diabetului, vina avandu-o eu, desigur:), ar fi cazul sa incep sa conrolez mai cu atentie lucrurile.
               Pauzele de postare pe acest blog inseamna glicemii proaste cu care nu ma pot lauda sau lipsa de timp, primand primul motiv...
              Mi-am facut un listoi cu meniuri pentu mese, la care voi mai lucra. In mainile mele ca gospodina sta sanatatea intregii familii. Trebuie sa mancam sanatos si la timp. Nu soldateste, la program fix,  dar  cat de cat cu cap.
            Salatele abunda si legumele. Cenusaresele meselor de anul acesta care a trecut. Fructele s-au bucurat de atentie, dar salatele  si legumele au fost ceva cu totul rar...
            Exercitiul fizic nu este ceva de neglijat, am scos stepperul la iveala si l-am sters de praf. Am facut chiar o corectie de glicemie cu el, reusind sa o scad cu 70mg/dl in doua reprize a cate 10minute. Recomand acest mititel aparat celor care au sanatatea necesara pentru a-l folosi.
           Maine e Olimpiada de diabet, adica masa de Revelion pentru care mama mea s-a ostenit sa o umple de bunatati . Ar fi o fericita sa auda ca am avut glicemii bune dupa ce m-am infruptat din toate...pe saturate. N-as vrea sa se simta vinovata dupa atata osteneala.
          La multi ani tuturor diabeticilor si celor dragi ai lor, sa aveti glicemii bune  in noul an, 2014!
          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu