vineri, 3 ianuarie 2014

Aripi grele

           Am o vointa puternica si aripi grele, nu facem echipa buna. Glicemii mari, media pe 7 zile, 193. Pare ca nu se mai indreapta lucrurile. M-a biruit teama hipoglicemiilor, ,mananc in plus.Si e un fel de a spune ca m-am saturat de diabet, desi nu vreau sa zic asta. Imi place sa imi port cu demnitate povara. Asa ca voi considera aceasta perioada un moment de gandire, de cautare de solutii ( cu creierul fiert de hiperglicemii). 
            Deja mi-e greata de atata vaicareala. ma simt rau , ma simt rau si parca nu ma crede nimeni cat de rau ma simt. Parca as fi pe moarte. Seamana cu perioada de dinainte de descoperirea diabetului si mi-e teama ca si glicata va fi inrudita cu prima ca marime. Trebuie sa o repet pentru controlul de luna asta.
               Cam mult pesimism pentru un inceput de an, asa ca voi lucra la eliminarea lui din gandurile mele. Copilul meu merita o mama sanatoasa, iata un slogan sub care pot sa lupt cu diabetul. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu