joi, 19 decembrie 2013

Hipoglicemie dupa fasole

         Pentru ca aveam de gand sa fac un pic de curatenie cu du-te vino prin casa am facut Lantus mai putin cu 1u, adica 9u. Apoi a venit cineva in vizita la noi si astfel am amanat masa pentru ora 15, iaaarasi. Am mancat 380 de grame de fasole boabe cu carnati si zeama de varza murata pe care nestiind cat au le-am socotit ca pe cartofi oarecum, 70CH  , 20g paine-10CH, 300ml lapte- 20CH si doua mandarine aprox 100g 10CH  si am facut 4u Novo inainte de masa. Imi era iarasi teama de hipo si am facut mai putina insulina decat ar fi revenit acestor CH.
        Am avut un 165 la o ora dupa masa si apoi 117 pe la ora 17 cand am adormit langa copil si ne-am trezit la 19 fara un sfert . L-am alaptat putin si mi-a venit ideea sa ma testez pentru ca am perceput acea vibratie prin antebrate, care apare la glicemii mici...: 34.
       L-am indepartat imediat de la san pe bietul copil buimacit inca de somn, am luat zahar, baut apa si dat beep la sot.
      Am luat cam 30CH zahar, niste dulceata  si am mai mancat niste mandarine, apoi banana pentru ca oricum trebuia sa mananc  de seara. 145 dupa toate acestea, am facut 1,5 uNovo apoi am mancat niste gusa cu paine si cascaval. Pentru acestea din urma am injectat mai tarziu, in rate, si am avut glicemii cam mari. Acum am 159, la ora 1am siam corectat cu 0,5u stiind ca mai am insulina rapida la bord. Nu ma astept insa la o glicemie sub 100mg/dl dimineata, dat fiind si Lantusul redus cu 1u.
      De maine ma gandesc sa reduc la 8u Lantusul si sa caut sa fiu mai activa si sa devina cest lucru o constanta. Mai putina insulina mai mic riscul de hipo. Sa vedem daca ma vor lasa sa fac asta glicemiile matinale.Avand in vedere ora hipoglicemiei la distanta de masa, e implicat si ceva Lantus pe acolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu