miercuri, 11 decembrie 2013

Iarasi hiperglicemii.Lupt cu raceala

              Astazi am avut iarasi glicemii de 200. Ma lupt sa nu racesc. Ma ustura in gat si am o senzatie de caldura in cutia toracica. Plus de asta, de dimineata cand am injectat Lantusul a iesit o parte din insulina afara, fie ca am strans eu tesutul prea tare, fie ca am injectat prea la suprafata sau nu am asteptat destul ca sa scot acul. Cred ca am pierdut vreo doua unitati...Oare cati ani imi trebuie sa invat sa injectez bine Lantusul!?
        Mananc usturoi, ceapa, iau vitamina C in continuare, vreo 2 grame. Raceala sta la panda, cum nu iau din cele de mai sus incepe cate un simptom.Am luat si Tantum verde, dar nimic. Si o aspirina. Sa vedem, poate scap. Glicemile indica ca e un virusache, asta daca nu e vorba de bazala lipsa.
       Singura care mi-a alinat durerea de gat a fost tinctura de propolis, imediat ce am luat cateva picaturi pe care le-am lasat sa imi unga faringele.
       Copilul are si el putina febra, dar cred ca de la cele doua maselute care ii ies. Ar fi prima oara ca face febra la eruptia dintilor. Sunt totusi doua masele.Sper sa nu fi racit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu