luni, 9 decembrie 2013

Hiperglicemii toata ziua

        Dupa episoadele de ieri care m-au speriat foarte tare am decis sa injectez azi dimineata doar 8u de Lantus in loc de 10u, desi aveam sentimentul ca voi avea hiperglicemii din acest motiv. Am vrut sa fiu sigura ca lucrurile intra in asa zisul normal. Si intr-adevar am stat pe glicemii intre 200 si 240 toata ziua de care am scapat de abia dupa masa de seara cand am facut o unitate de Novo in plus, adica 5u, corectie si pentru masa . Am ajuns chiar la 77 si acum am 114 dupa ce am mancat o portocala. Am facut 0.5u corectie pentru ca am luat si putina paine cu...usturoi simtind ca ma pandeste o raceala. Si vitamina C 1200mg.
       De maine revin la schema obisnuita cu tot riscul. Ma simt stoarsa dupa ziua de azi mai mult decat dupa cea de ieri. Cred ca ieri  fost o eroare tehnica... Dimineata am dat din graba penul de Lantus pe 11 u si am revenit la 10u cate imi trebuiau. Sa fi injectat penul 11u? Ma intreb daca chiar se poate da inapoi sau injecteaza cat setezi din prima? 
       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu