duminică, 10 noiembrie 2013

Si totusi perele...

                 Catva timp nu am mai mincat deloc pere ci altfel de fructe, exotice. Glicemiile au fost pestrite, destul de prostute.
                 De cum am mancat iar pere am sarit in normalitate cu predilectie spre hipoglicemii. Se pare ca trebuie iar sa scad Lantusul la 9...Inca nu imi vine sa cred, dar se pare ca mie perele imi regleaza glicemiile.E prea mare coincidenta ca glicemiile sunt bune bune cand mananc pere. Cu cat mai multe cu atat mai bine. Si parca mai ales cu cele Jambon si Pergamute.
                Voi manca pere in continuare sa vad ce se mai intampla. As fi curioasa daca li se poate intampla si altor diabetici. Pere coapte( in stare cruda :)  ) cu coaja. Chiar si din acele dulci, da. Nu vreau sa indemn pe nimeni la prostii. Calculate, mancate la locul lor in cadrul meselor sau gustarilor. Neaparat cu coaja cu tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu