miercuri, 13 noiembrie 2013

Curios...

              Aseara eram nervoasa pentru ca mi-a iesit prost un lucru pentru care m-am straduit mult timp. Si am mancat dupa prostul obicei dulce, ciocolata. Aproape jumatate. Am luat-o de la sotul meu. Un pic. Inca un pic. Nu mai conteaza. Inca un pic si am terminat-o. Nici macar nu am injectat insulina, nici nu am testat pana la o bucata de noapte cand era: 116. Wow! Apoi la 4am 107. Apoi dimineata pe la 10 cand m-am trezit 97.Wow! Ce sa fie. Si ieri dimineata facusem Lantusul mai putin cu o unitate, adica 9u.Sa fie fructul kaki de vina? Am mancat unul la masa de seara. Si inainte de hipoglicemia de zilelele trecute mancasem unul.
              Uneori nu mai inteleg nimic din diabetul meu. Oricum , in decembrie- ianuarie voi incerca sa fac si un peptid C. Sunt curioasa cat mai este.
              Planul meselor e din ce in ce mai dezstruos, adica nu exista un plan. Mananc cand apuc la ore cu totul neadecvate unui diabetic.In continuare sunt foarte aglomerata, bine macar ca bebe a fost un dulce si a trecut de pasa cu urlatul in continuu. Sa fie din cauza fierului. Cam de cand ia fier s-a linistit.
             Visez la niste zile linistite cnd sa fac curat prin casa si noaptea sa blogaresc.
             Ieri am fost la oftalmolog pentru examen de fund de ochi . E bine. Am doar aproape trei ani de diabet descoperit. L-am intrebat pe medic daca e musai sa apara complicatii la ochi. Si a zis ca da. Dupa 7 ani de diabet pot sa apara , mai tarziu sigur. Hmm, nu mi-a picat deloc bine lucrul asta. M-am intristat chiar. Oare chiar e musai? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu