luni, 4 noiembrie 2013

Frigiderul si diabetul

             Se pare ca frigiderul are un rol important in controlul diabetului. In primul rand tine la pastrare insulina, care la mine sta inca in balcon, de cateva zile.
             Am reusit sa aflu numarul unui nene care repara frigidere. Asa ca speram sa rezolvam problema. Ieftin si bine. Hmmm, sper sa fie asa...
            De cand e frigiderul defect am mancat cam aiurea. Fructe cam multe si lactate, lapte, branza ( nu-s aiurea dar greu de controlat efectul) si prostioare din hipermarket, de unde am luat chipsuri( de pofta, de), ciocolata. Nici paine nu am mai facut in casa. Ce mai a fost cam greu. Branza de capra se pare ca a fost de f de vaca dulce.Cascavalul de oaie cred ca tot de vaca era. Glicemiile au spus-o. Ultima paine facuta in casa fiind cu drojdie congelata de data asta a fost foarte densa si mi-a afectat groaznic glicemiile.
           Si ca sa fiu sincera nu am intrat inca in mood-ul de diabetica.Sunt coplesita de o suta de probleme, nu grave dar venite toate deodata cu imposibilitatea de a stabili prioritati.101 lucruri de rezolvat si binevenite de altfel.
            Nu stiu din ce motiv am in zori de zi frisoane , de parca as sta cu pielea in ger. Mi se racesc membrele si ma tine treaba asta pana la micul dejun. Azi mi-am luat temperatura cand m-am trezit sa vad poate am febra si era 36. Eram subfebrila.
             Am baut apa si mai apoi 2 cani de lapte si mi-am revenit. Asa ca am dedus ca m-am dezhidratat. Inca alaptez si se pare ca puseele de crestere se manifesta si dupa varsta de un an a copilului pentru ca mananca de cateva ori pe noapte. Mananca bine si la cina.
            La ora 5:24   era 138 dupa ce la 0:00 fusese 160 si l-am corectat cu 0,5u Novo. Oare demipenul dozeaza totdeauna jumatatile de unitate exact? Frisoane teribile, ce o fi...
6:24         127
9:41          129   dupa o corectie de 1u facuta la ora 5:30 care ar fi trebuit sa imi scada glicemia cu 40. A scazut doar cu 10.
      10u Lantus
       5u Novo    120g banana    25  CH
                          2 cani de lapte    300ml     40CH
                         Nu mi-a pasat ca am depasit, mi-era tare rau.Si mi-am revenit dupa atata lapte.

12:44        239   iar am mancat din fructele lui bebe si am mai furat cate ceva, nu mai stiu ce.
13:49        166   Rezonabil dupa cate am tot ciugulit.
15:12         128   Am mancat un bol de ciorba de radacinoase si cartofi cu bors si smantana. 20 Ch banana 1u insulina.  Vreau sa ies cu copilasul  sa ii cumpar niste jucarii, pare cam plictisit in ultima vreme de cele pe care le are.
16:32         153 Inainte de a iesi pe usa. Am rezerva pentru dus mrsupiul.
17:07          170 Mancasem ciocolata in magazin...
18:55          236  Am continuat sa iau din ciocolata. Nu-i a buna... Corectie 3u pentru ca mai aveam de digerat niste ciocolata
20:49          151  Iar mananc tarziu. 4u Novo inainte de masa  80CH aproximativ:
               Un bol de ciorba cu smantana fara paine-  20CH pentru ca am mancat radacinoasele (telina, morcov, pastarnac au 10CH/100g fierte) si cartofii
                20CH lapte     300ml
                 2 felii de paine graham  56g-25 CH cu unt de capra si miere destula (am corectie excedentara la bord) pentru ca mi s-a parut ca am facut cam multa insulina
                      
23:33           95 ma astept sa mai creasca pentru unt, dar poate nu datorita corectiei. Sa vedem...
12:50    135  untul cu paine... O mai las asa sa vad daca mai creste pentru a sti ce corectie sa aplic.
            

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu