duminică, 9 noiembrie 2014

Un mic ajutor

                 Astazi am apelat  din nou la glucometru ca sa il tin ocupat pe baietel. Tocmai ma testasem si a cerut insistent obiectul actiunii. A scos intepatorul si i-am oferit un deget , l-am ajutat sa nimereasca si m-a intepat. Nu conteaza o ciupitura in plus. Mi-a pus degetul pe un test pe care il credeam folosit pe care il introdusese corect in fanta glucometrului. Dar iata ca se afiseaza o glicemie:100. Era un test nou pe care tocmai il pierdusem pentru ca iata s-a bagat sub glucometru. Nu obisnuiesc sa il scot din elasticul lui din husa. Si uite asa copilasul meu de 2 ani a efectuat prima testare reala de glicemie. Cu un foarte mic ajutor. Ma pot mandri? Si aceasta dupa ce a mimat o injectie in burtica . Trist dar amuzant... Si iarasi sper sa nu aiba nevoie de asa ceva, decat ca medic poate. 
                 Ca sa imi lase in pace glucometrul i-am dat la dispozitie un altul cu toate accesoriile lui in husa, mai putin ac, si cateva teste folosite. Cu acestea s-a jucat mai toata ziua. Si il cauta numindu-l emetru.
                  Astazi glicemiile au fost bune. M-a lasat febra si dupa pranz a disparut si greata. Interesant este ca acest episod nu mi-a afectat glicemiile. Oare febra consuma glucide? Oare sa fie postul de ieri, ca nu am mancat mai nimic?
                  Deja pot fi sigura ca la o femeie cu diabet glicemiile sunt foarte mult influentate de perioada din luna. Intr-un fel sau in altul, dar sunt sigura ca exista pentru fiecare o reactie fixa totdeauna. Influentata cel mult de raceli, stres si alti factori.
                    Sensorul al saptelea se tine inca bine, desi cred ca nu va dura pana la sfarsitul saptamanii. A inceput sa arate adeseori glicemii fara trend. E un semn de agonie.
                    Am primit in dar un tortulet cu ciocolata si nu am avut probleme mari cu hiperglicemiile. Cel mai bine mi-a mers prin metoda lingurita, adica am lasat in cutia tortului o lingurita si cand voiam ceva dulce luam putin .
                     Trebuie sa incep sa folosesc mai mult bicicleta de fitness. Va ajuta sigur.
                    Scriu randuri fara legatura unele cu altele. Sper sa imi dezghet dispozitia de scris. Imi face bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu