vineri, 14 noiembrie 2014

Imprudenta cu hipoglicemie nocturna

                   Aseara am reusit sa urc peste 200 dupa o zi cu glicemii perfecte. Ba mi s-a facut si foame spre miezul noptii si am ciugulit ceva. Am facut insulina aferenta , mai ales bizuindu-ma pe faptul ca voi lucra in noaptea aceea. Insa am adormit si m-am trezit pe la 4 am dintr-un cosmar infricosator care parea real. Imediat am realizat ca am hipoglicemie dupa asa vis si la felul cum ma simteam. Nici nu stiu de ce imi batea inima asa de tare, din cauza sperieturii din vis sau era cauza andrenalina hipoglicemiei. Pe Dex era 81 iar pe glucometru 47. 
                   Cele doua greseli au fost  1. Ca nu am schimbat senzorul , da din ce in ce mai multe erori si 2. Ca am facut insulina bazandu-ma ca stau treaza.
                   Ei bine , nici pana acum nu l-am schimbat. A fost o zi teribil de aglomerata si in plus trebuie sa facem asta cand copilul doarme. Intra la categoria intimitati. Nu ar fi chip altfel. Desigur am testat mai des. Ce e drept mai mereu era destul de apropiata citirea de pe Dex de valoarea glicemiei de pe glucometru , dar a dat si erori mari gen 60 diferenta. Da semne de intrbare adeseori. Este in a 27 -a zi  si de cateva zile nu prea mai da randament.
                  P.S.:  Am schimbat senzorul. Chiar inainte de a face asta Dex a aratat ca am 81 in scadere cu 3mg/dl/minut ( o sageata verticala), iar glucometrul arata 75. Nu este chiar rau, dar nu m-a convins sa il mai tin. Nu dupa faza de aseara. Oricum, am luat glucoza 15 CH si putina apa si am mai amanat scoaterea senzorului pana la stabilizarea glicemiei. Am facut un dus pe cinste si mi-a pus sotul meu ultimul senzor din casa. Urmeaza sa iau de la Dl Alin noii senzori.

5 comentarii:

  1. Ce marca de pompa aveți?
    Mă interesează pentru ca mă confrunt cu problema hipoglicemiei nocturne.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce marca de pompa aveți?
    Mă interesează pentru ca mă confrunt cu problema hipoglicemiei nocturne.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna!Pe vremea cand am scris nu purtam pompa , ci doar sistem de monitorizare continua a glicemiei, Dexcom g4. Intre timp port si pompa Accu Chek Spirit Combo.

      Ștergere
  3. Salut. Ma numesc George, am DZ1 de 6 ani si as vrea sa vorbesc mai multe cu voi. Ma intereseaza DEX COM...cum e viata voastra cu DEX COM? Pe FB sunt George Pandichi. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna seara! Imi cer scuze ptr raspunsul intarziat. Va recomand grupul FB Noisidiabetul. Pe acolo sunt si eu cu un nume usor de recunoscut dar si multi utilizatori de Dexcom si alte tehnologii utile. Glicemii bune.

    RăspundețiȘtergere