sâmbătă, 8 noiembrie 2014

Dubla calibrare gresita

             Data trecuta am dat restart senzorului la o ora imposibila din noapte. Ieri am dat restart pe la 3- 4 am  si apoi am calibrat o data cand mi-a cerut Dex. Insa cele 5 minute dintre calibrari s-au transformat intr-un somn adanc de cateva ore, in care Dex astepta si cea de a doua picatura. Asa ca am calibrat cu 120 cat era la trezire glicemia. Prima valoare fusese 90.
              Ideea este ca m-am trezit la sfarsitul zilei cu valori eronate cu care l-am prins de cateva ori. Singura varianta ca sa nu schimb senzorul a fost sa incerc iar restart. Si totul a mers foarte bine astazi in a 22-a zi. Aceasta este invatatura de minte sa calibrez corect. Si m-am convins inca o data ca nu degeaba au pus cele doua calibrari . Trebuie repectate intocmai, pentru ca in caz ca glicemia variaza in cele 5 min , sa zicem cu 30mg/dl iar eu  trisez dandu-i din oficiu aceeasi valoare, pot risca valori eronate de care nu este vinovat Dexcom.
              Ieri baietelul meu s-a simtit iar rau, a varsat si a facut un scaun diareic la 4 am. Iar azi dimineata am inceput si eu sa ma simt rau, greata puternica si febra 38,5 spre pranz. Am zacut cateva ore. Nu am mancat mai nimic, doar lichide, cateva grisine si inghetata de dinainte de declansarea febrei.Glicemiile in schimb au fost foarte bune si spre uimirea mea nu au mai crescut de dimineata pana la 12 cand am facut Lantusul azi, iar dupa 150g de inghetata cu topping nu a fost nevoie de insulina.
                Lucrurile au mers asa pana seara cand m-am infruptat din tortul pentru ziua mea de nume. Rau rau , dar nu puteam sa ratez asa tort. Din fericire nu mi-a picat greu insa am reusit sa cresc glicemia la 200 si ma lupt sa o aduc la bun liman si acum, cand este 163.
             Fiecare zi cu diabet este unica, iar un episod febril, un virusache, imi arata ca se poate si mai rau dacat doar cu diabet.
             Ma astept ca glicemiile sa creasca ca efect a reactiei sistemului imunitar. Vedem.

2 comentarii: