vineri, 3 octombrie 2014

Doua faze cu Dexcom

  Intr-o noapte de saptamana trecuta imi scazuse glicemia spre 55 unde a stat vre-o doua ore. Nu m-am trezit la alarme , poate le verficam si adormeam obosita la loc, ma culcasem foarte tarziu. La un moment dat visam ca verificam ecranul lui Dex, ca treceam cu vederea atentionarile lui. A dat si alarma de 55. Apoi dintr-odata se schimba imaginea de pe ecran, devine colorata si afiseaza ca la desene animate niste trunchiuri de copaci taiate si in loc de glicemie sau LOW scrie RLX, pe care eu il traduc in somn, RELAX, adica...aoleu, mor si ma trezec tremurand toata. Pe glucometru aveam doar 65, insa toata treaba a durat vro doua ore jumatate in care sigur am avut si 55. Am tremurat inca o ora de la aceasta sperietura. Putea sa scrie si RIP, rest in peace. 
      In doua zi, pe seara, aveam pe ecran simbolul de fara semnal desi eram in aceesi camera cu Dex.Imi vine proasta idee sa intru in setari, info sa verific daca mai am baterie la transmiter si vad --- ceea ce m-a facut sa cred ca am ramas fara. Mi-a parut rau , pentru ca sunt aproape 6 luni de cand folosesc acest prim transmiter si sper sa ma tina mai mult de atat. Ii spun si sotului si incerc sa ma consolez cu ideea ca nu mai am Dex pana rezolv problema, imi pare rau si de senzorul destul de proaspat instalat, 7 zile...
       Revin in camera  si dupa un timp vad afisata o glicemie. Ma bucur si realizez ce s-a intamplat: cand nu are semnal nu poate sa arate in ce stare e transmiterul, pentru ca nu primeste semnal de la el.
       Iar faptul ca eram out of range in camera fiind cu receverul cred ca era din cauza unui unghi in care acesta nu comunica bine cu transmiterul. Cumva era bratul meu intre cele doua.
       Sunt 3 ore de cand glicemiile mele au revenit la normal. Iupiiii, sper sa tina, sunt atatea luni de cand le ravnesc. Bine, iulie a fost o exceptie. Am incercat atunci ,si mi-a iesit, sa stau pe glicemii f mici pentru a fura din glicata, si am furat un 6,7. Care s-a dus. Cred ca acum am cel putin 7,5 cu indulgenta.

2 comentarii:

  1. Atata timp cat ramai optimista, totul e O.K. Vezi si: http://psihologiadiabetului.com
    S-ar putea sa-ti placa. Si eu am o situatie asemanatoare cu a ta, doar varsta difera. Iti doresc multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere