miercuri, 29 octombrie 2014

Bataie de cap

           Diabetul meu continua sa fie naravas. Glicemii mari, corectii fara raspunsul scontat, apoi mai tarziu un pic de corectie cu rezultat doua sageti in jos si o ora jumatate de hipoglicemie 50 si. Cred ca de fapt reflecta cat de agitata a devenit viata mea.
            Planul de urgenta consta in urmatoarele: sa revin la un numar mai mare de carbohidrati pe zi, sa imi respect orele de somn si sa ma alint ca persoana cu diabet cu cate o salata zilnic, cu ceva exercitii fizice, un serial tv...Dar cum ramane cu faptul ca tatal meu se stinge...Stiu ca face parte din viata, dar e tare greu. Si de ar fi doar atat.
          Dar mai sunt si atatea lucruri minunate, ca de exemplu:
          Astazi am iesit in hipermarket cu un baiat minunat...baiatul meu. A crescut. Are 2 ani. Si-a luat un cosulet pe care l-a carat singurel cat au durat cumparaturile. M-am trezit cu doua exemplare dintr-o jucarie scumpisoara puse in cosul meu. Apoi am baut impreuna  suc de fructe la o masa in timp ce imi era rau din cauza unei hipoglicemii survenite dupa mersul in zig zag prin magazin.
         Cred ca marirea numarului de carbohidrati  va scadea rezistenta la insulina si nivelul de stres. Voi incerca, nu am nimic de pierdut , decat eventual silueta.:-)
        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu