vineri, 5 septembrie 2014

5 septembrie

  Toata noaptea am stat pe 190 si desi auzeam bazaitul lui Dex, nu ma puteam ridica sa fac corectie.In cele din urma am reusit la ora 6am sa fac 3u de NovoRapid care in mod neasteptat si-au facut efectul destul de bine, astfel ca m-am trezit apropape de ora 9 cu 114, ceea ce nu era deloc rau. Eram in dilema daca sa mentin Lantusul marit la 15u sau cum...
    Am facut 14 u pentru a nu risca hipogicemii. 
     Astazi am luat Relxatsizambitor, un comprimat la 2-3 ore , si am putut observa cum glicemia se apropia de valori mai bune atata timp cat simteam actiunea plantelor respective.
    Astazi a fost ceva mai bine, desi nu pot fi inca  numite glicemii in tinte. Sunt insa bucuroasa ca a fost ceva mai bine.
     Maine vreau sa revin la doza de 13u Lantus si cand i-am povestit acest lucru prietenei mele ea si-a amintit de cazul unei pisicute cu diabet ale carei glicemii in loc sa scada mai mult cresteau cu cat mareau dozele de insulina si care au scazut cand au scazut dozele. Ca si cum organismul ar fi staruit sa mentina un anumit nivel de glucoza in sange indiferent de cata insulina s-ar injecta. 
       Daca nu scad glicemiie voi mari iar doza de Lantus.
        Sper sa scap de aceste hiperglicemii rebele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu