miercuri, 19 februarie 2014

Cum mai merg lucrurile

              De o luna si mai bine nu mai pot sta noaptea tarziu. Adorm lemn asa ca scrisul pe blog a devenit foarte dificil de realizat.
              Indicele glicemic mic , dar cu totalul de CH pastrat, merge bine, cu mici exceptii cand mananc gresit sau nu imi ies socotelile. Ca de exemplu am sperat sa imi mearga bine cu niste snitele facute cu ou,carne si nuca in loc de faina, dar nu a fost asa pana la capat, pentru ca aveau un boom hiperglicemic. Desi supergustoase. Ce-i drept m-am si lacomit la trei bucati.Poate ca unul ar fi adus rezultatul dorit alaturi de legume si poate o salata.
               Inca nu sunt sigura pe mine in realizarea meniurilor IG mic, ma cam plafonez pe cateva combinatii  de alimente.
              Pe perioada Postului Pastelui ma bate gandul sa incerc sa elimin carnea din alimentatie ceea ce imi va complica putin socotelile.
               Inca mai alaptez. Se preconizeaza o incercare serioasa de intarcare peste doua saptamani  in paralel cu o dragoste crescanda pentru hrana la san a copilasului meu si o nostalgie teribila care se anunta a fi foarte puternica.
            Stresul si-a mai luat din cand in cand cota de hiperglicemii si frustrare.
            In mare lucrurile merg destul de bine cu diabetul dar mai ramane destul loc de mai mult...(ceva gen miscare si aer liber).
            
             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu