miercuri, 19 martie 2014

Iarasi Lantusul...

           Astazi iarasi am patit-o cu Lantusul. Mi-am facut  12u de dimineata, am facut si rapida si imi mancam sandvisul citind ceva pe internet, cand am avut senzatia ca nu ma simt bine. Cand m-am ridicat in picioare am fost deja sigura ca am dat-o in bara. Test:29. Am realizat ca mi-a intrat Lantusul direct in sange.Am luat borcanul cu glucoza pudra si am inceput sa iau cat mai repede pentruu a-mi salva viata. Dupa ce am terminat glucoza am adaugat si trei linguri de zahar. Am baut apa dupa fiecare lingura de dulce.
            Am instruit-o pe mama mea cum se face Glucagonul pe care i l-am cerut sa mi-l aduca din frigider. Baietelul meu lingea urme de glucoza din borcanul gol.
           Nici nu am mai testat decat dupa aprox 15 minute pentru ca nu avea rost sa pierd timpul. Glicemia 59 dupa cel putin 100 de CH. Apoi a inceput sa urce usor, 80, ca dupa o ora jumatate sa am 250, apoi 350, reactia de contrareglare. Apoi toata ziua glicemii urate, mari ..Si Lantusul se dusese, ca a actionat poate tot dimineata...
            Cand am injectat Lantusul nu am reusit sa apas dintr-o miscare pe pen si am cam plimbat acul in tesut. Dupa incident am vazut ca aveam o foarte minuscula vanataie de 2-3 mm care indica ca a fost un mic vas strapuns prin care a intrat Lantusul direct in sange.
            Acest tip de accident e rar ca premiul cel mare la Loto... Este a doua oara cand patesc acest lucru ( sa injectez accidental in sange)  prima oara a fost prin septembrie 2013 daca nu ma insel.
         Cred ca ar fi bine sa folosesc un ac mai scurt. Sa folosesc degetul mare, nu aratatorul pentru a injecta...In rest trebuie sa uit ce sa intamplat ca sa nu dau in hipofobie din nou. Si sa ma ingras, zice mama, ca sa nu mai dau de vase cand injectez.
          Glucoza pudra e minunata, se topeste instant in apa, actioneaza super repede si se absoarbe foarte bine. Am luat-o de la Plafar, si banuiesc ca este de fapt dextroza, dupa aspect si gust.
         Dextroza pudra, ieftina se gaseste la magazinele cu suplimente pentru fitness . Am dat acum doi ani 15 lei pe un butoi de 1kg.
        Tot astazi am trimis la service un glucometru nou care s-a dovedit ca da erori foarte mari. Sa vedem, poate el are dreptate si nu One Touch..Desi nu cred. Nu l-am folosit astazi dimineata.
       Cand imi voi lua glicemia din vena voi compara rezultatul cu cel de pe glucometrele din dotare.
     Am 10 zile de hiperglicemii pe stres si ma simt oribil. Iar intamplarea de azi a fost cireasa de pe tort.
     In concluzie: Ma bucur ca inca mai traiesc si aceasta imi da un strop de putere si bucurie, in rest ma simt groaznic de istovita. 
     

2 comentarii:

  1. Multa baft! Sa stii ca nu esti singura, exista oameni care chiar te citesc si pentru care poti fi o sursa de inspiratie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru incurajare! Chiar am avut nevoie, m-am impotmolit de tot in ultima vreme...

      Ștergere